امروز ، برای افزایش ترافیک سایت و دستیابی به نرخ تبدیل بالاتر ، باید یک کمپین تبلیغاتی آنلاین را با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و همچنین یک استراتژی بازاریابی دیجیتال متناسب با شرایط وب سایت خود اجرا کنیم. در این مقاله شما را با انواع تبلیغات آنلاین در سال 2019 آشنا خواهیم کرد.

1. پرداخت کنید تا در نتایج جستجو گنجانده شود
تبلیغات آنلاین – پرداخت کنید تا در نتایج جستجو گنجانده شود

با بیش از 3.5 میلیارد جستجو در Google روزانه ، جستجوی پرداخت شده جایی است که شما به Google یا سایر موتورهای جستجو پرداخت می کنید تا محتوای خود را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) با کلمات کلیدی مرتبط ، تبلیغ کنید. این یکی از محبوب ترین و محبوب ترین آن است. نوع موثر بازاریابی.

به طور طبیعی ، تقاضای زیادی برای رتبه بندی های برتر تبلیغات وجود دارد ، بنابراین هر زمان که حداقل دو پیشنهاد آگهی برای کلمات کلیدی مربوط به نمایش داده های جستجو که کاربران وارد گوگل می شوند وجود داشته باشد ، گوگل وارد حراج می شود.

تبلیغ کنندگانی که کلمات کلیدی و کپی کردن تبلیغ مربوطه و صفحه وب سایت آن را در گروه بندی می کنند ، گروه مورد نظر برای تبلیغ را انتخاب کرده و بالاترین پیشنهاد دهنده خود را انتخاب می کنند. Google یک کلمه کلیدی را از گروه تبلیغاتی تبلیغ کننده انتخاب می کند که فکر می کند بیشتر به درخواست جستجوی کاربر مربوط است و آن را برای حراج قرار می دهد. حراج گوگل همان حراجی که برای عتیقه های شما برگزار می کنید نیست. آنها قصد دارند با توجه به تعداد بازدیدکننده ای ، رتبه بندی و ارزیابی کنند ، بنابراین به جای اینکه همیشه بالاترین پیشنهاد مالی را برای مناقصه برنده داشته باشید ، پیشنهاد با بالاترین رتبه تبلیغاتی همیشه برنده می شود.

رتبه بندی آگهی (تبلیغات رتبه) با ضرب حداکثر هزینه برای هر کلیک بر روی کیفیت امتیازات به دست آمده توسط تبلیغات شما بدست می آید که با ارزیابی ارتباط صفحه شما با کلمه کلیدی ، تجربه کاربری و میزان کلیک از طریق محاسبه می شود. این بدان معنی است که سازمان ها نمی توانند برای هر کلمه کلیدی مورد نظر خود رتبه بالایی کسب کنند زیرا آنها بودجه تبلیغاتی بیشتری دارند. محتوای آنها باید سرگرم کننده باشد.

پیشنهاد وب کد: تبلیغات Google AdWords چیست و چرا از آن استفاده می کنیم؟

۲. تبلیغات در شبکه های اجتماعی با هزینه
تبلیغات آنلاین – تبلیغات رسانه ای اجتماعی با هزینه

بیش از 80 درصد از جمعیت ایالات متحده از رسانه ها و رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، اما از آنجا که رسانه های اجتماعی همه چیز را در استفاده بیشتر از مخاطبان خود قرار می دهند ، ترافیک طبیعی در همه زمان ها کم است. سریعترین و موثرترین راه برای رسیدن به مخاطبی که زمان بیشتری را با شما سپری می کند ، استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی است. در فضای رسانه های تبلیغاتی با تبلیغات پولی ، تبلیغ کنندگان فرصت های بیشتری برای بهینه سازی کمپین خود دارند. آنها می توانند هدف تبلیغات تبلیغاتی خود ، نوع تبلیغات مورد نظر خود را برای تبلیغ عمومی و هدف تبلیغات خود مشخص کنند که می تواند بسیار دقیق باشد. در اینجا خلاصه ای از قابلیت های تبلیغاتی فیس بوک ، لینکدین ، ​​اینستاگرام و توییتر آورده شده است.

فیس بوک
با نزدیک به 1.5 میلیارد کاربر فعال روزانه که 41 دقیقه در روز در فیس بوک می گذرد ، این پلت فرم بیشترین تعامل کاربر از هر بستر رسانه اجتماعی را دارد. به منظور نظارت مؤثر بر مخاطبان خود ، آنها بهترین ابزار را برای هدف خود و مقرون به صرفه ترین تبلیغات برای تبلیغ کنندگان ایجاد کرده اند.

پس از ایجاد تبلیغات تبلیغاتی ، اولین قدم شما انتخاب هدف کمپین شماست. همچنین می توانید میزان آگاهی از برند ، ملاحظات و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

لینکدین
LinkedIn با حدود 250 میلیون کاربر فعال ماهانه تعداد بازدیدهای کمتر از فیس بوک دارد ، اما به دلیل این که متخصصان دائماً اطلاعات کسب و کار خود را به روز می کنند و به دنبال تولید محتوا در مورد شغل خود در این پلتفرم هستند. LinkedIn بهترین شبکه اجتماعی برای تولید سرب B2B است.

هزینه ها اغلب بیشتر از سایر شبکه های اجتماعی در Lindkin هستند ، اما عموماً نرخ تبدیل بالایی دارند و منجر به کیفیت بالایی می شوند ، که به شناخت هزینه های بالای تبلیغات در این پلتفرم کمک می کند.

به عنوان مثال ، در HubSpot ، کتاب الکترونیکی را برای بازاریان سرمایه در Lindkin و Facebook به تبلیغ می کنیم. بعد از این کار فهمیدیم که کلیک های LinkedIn 4 برابر گران تر از کلیک های فیس بوک شد. ما همچنین دریافتیم که نرخ تبدیل لیندکین ، مهمترین اقدام ، تقریباً نیمی از هزینه تبدیل فیس بوک است. به قول این کتاب الکترونیکی و با توجه به مخاطب مورد نظر ، Lindkin بهترین سرنخ برای سرنخ ها بود.

اینستاگرام
اینستاگرام دارای 500 میلیون کاربر فعال است که 64٪ آنها بین 18 تا 29 سال سن دارند. این بستر بهترین بستر برای جلب توجه مردم در دهه شصت ، هفتاد و هشتاد است. فیس بوک صاحب اینستاگرام است ، و طبیعتاً اهداف آنها برای تبلیغات تبلیغاتی با Facebook است: آگاهی ، ملاحظات و نرخ تبدیل.

توییتر
توییتر در چهار ماه گذشته یک میلیون کاربر فعال از دست داده است ، اما آنها هنوز 335 میلیون کاربر فعال روزانه در هر ماه دارند – 80٪ آنها در خارج از ایالات متحده زندگی می کنند. اگر می خواهید ترافیک بین المللی خود را به ویژه در آسیا ، اروپا و آمریکای جنوبی افزایش دهید ، تبلیغات توییتر بهترین راه موفقیت است.

منبع اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *